Συχνές Ερωτήσεις Οφειλετών - Εγγραφή και πρόσβαση στις Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες προς Οφειλέτες

1Εγγραφή και πρόσβαση στις Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες προς Οφειλέτες

Με την εγγραφή σας στις Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες προς Οφειλέτες, σας δίνεται η δυνατότητα να διαχειριστείτε θέματα σχετικά με τις οφειλές σας, όπως:

  • να πληροφορηθείτε για το σύνολο των βεβαιωμένων οφειλών με τα αναλογούντα πρόσθετα τέλη
  • να λάβετε την Ταυτότητα Οφειλέτη για πληρωμή των οφειλών σε τράπεζες μέσω του διατραπεζικού συστήματος ΔΙΑΣ
  • να εξετάσετε εναλλακτικά σενάρια ρύθμισης των οφειλών σας
  • να ρυθμίσετε τις οφειλές σας μέσω διαδικτύου και να προσπελάσετε τα στοιχεία που σχετίζονται με τη ρύθμισή σας
  • να ενημερωθείτε για τα ποσά που έχουν πιστωθεί στην καρτέλα σας, καθώς και για τα ακριβή ποσά οφειλών (εντός ή εκτός ρύθμισης) που είναι απαιτητά τη δεδομένη χρονική στιγμή

(Τελευταία Ενημέρωση 18/06/2020)

2Ποιοι μπορούν να εγγραφούν στις Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες προς Οφειλέτες;

Η υπηρεσία αφορά τους οφειλέτες του Κ.Ε.Α.Ο. (οφειλέτες τ. ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, τ. ΟΑΕΕ, τ. ΟΓΑ, τ. ΕΤΑΑ και λοιποί οφειλέτες που έχουν ενταχθεί στο Μητρώο Οφειλετών του Κ.Ε.Α.Ο.).

Τονίζεται ότι:

  • οι εργοδότες του τ. ΙΚΑ-ΕΤΑΜ οι οποίοι εμφανίζονται ως ενεργοί στο Μητρώο Εργοδοτών του τ. ΙΚΑ-ΕΤΑΜ θα χρησιμοποιούν για την πρόσβασή τους στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες προς οφειλέτες τους κωδικούς πρόσβασης της ηλεκτρονικής υπηρεσίας υποβολής Αναλυτικής Περιοδικής Δήλωσης.
  • όλοι οι υπόλοιποι οφειλέτες του Κ.Ε.Α.Ο. και του τ. ΙΚΑ- ΕΤΑΜ θα πρέπει να εγγραφούν (πιστοποιηθούν) στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες προς οφειλέτες και να λάβουν κωδικό χρήστη και συνθηματικό.

(Τελευταία Ενημέρωση 18/06/2020)

3Πώς μπορώ να εγγραφώ (πιστοποιηθώ) στις Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες προς Οφειλέτες;

Η πιστοποίηση στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες προς οφειλέτες γίνεται μέσω διαδικτύου και απαιτεί την χρήση κωδικών TAXIS.

Για να πιστοποιηθείτε στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες από την κεντρική σελίδα του δικτυακού τόπου του Ε.Φ.Κ.Α. (www.efka.gov.gr) επιλέγετε ΜΕΝΟΥ --> Κέντρο Είσπραξης Ασφαλιστικών Οφειλών --> Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες ΚΕΑΟ --> Πιστοποίηση Οφειλετών.

Στη συνέχεια ακολουθείτε τα βήματα της εφαρμογής καταχωρώντας τους κωδικούς που σας έχουν αποδοθεί από το TAXISNET, επιλέγοντας τον κωδικό χρήστη και το συνθηματικό και συμπληρώνοντας τα υποχρεωτικά πεδία που αφορούν στα προσωπικά και επαγγελματικά σας στοιχεία.

 

(Τελευταία Ενημέρωση 18/06/2020)

4Πώς μπορώ να αλλάξω συνθηματικό;

Επιλέγοντας «Αλλαγή Συνθηματικού» από τα μενού των ηλεκτρονικών υπηρεσιών.

 

(Τελευταία Ενημέρωση 18/06/2020)

5Μπορώ να χρησιμοποιήσω τους ίδιους κωδικούς πρόσβασης για να ενημερωθώ για τις οφειλές μου σε διαφορετικούς φορείς (π.χ. στο τ.ΙΚΑ-ΕΤΑΜ και στον τ.ΟΑΕΕ) ή για οφειλές μου από διαφορετική αιτία (π.χ.οφειλές από κοινή επιχείρ. και από οικοδομοτεχνικό έργο;

Οι οφειλές ενός οφειλέτη που αφορούν καθυστερούμενες εισφορές διαφορετικών φορέων ασφάλισης (πχ. τ. ΙΚΑ-ΕΤΑΜ και τ. ΟΑΕΕ) ή που αφορούν οφειλές στον ίδιο φορέα αλλά από διαφορετική αιτία (πχ. οφειλές κοινής επιχείρησης και οφειλές οικοδομοτεχνικού έργου), αντιστοιχούν σε διαφορετικούς Αριθμούς Μητρώου Οφειλέτη και ως εκ τούτου απαιτούνται ξεχωριστοί κωδικοί πρόσβασης για κάθε περίπτωση.

 

(Τελευταία Ενημέρωση 18/06/2020)

6Έχω οφειλές στον τ. ΟΑΕΕ / τ. ΕΤΑΑ / τ. ΟΓΑ και κατά την προσπάθεια πιστοποίησής μου στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες, εμφανίζεται μήνυμα ότι δεν υπάρχει το μητρώο μου στο μητρώο οφειλετών.

Το συγκεκριμένο μήνυμα εμφανίζεται σε περίπτωση που η οφειλή σας δεν έχει διαβιβαστεί στο Κ.Ε.Α.Ο. Για οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με αυτή, θα πρέπει να απευθυνθείτε στον τέως ασφαλιστικό φορέα σας.

 

(Τελευταία Ενημέρωση 18/06/2020)