Έλεγχος Ασφάλισης και Εισφορών
1Ποια είναι η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσω προκειμένου να υποβάλω καταγγελία λόγω ελλιπούς ή μη ασφάλισής μου;
Καταγγελία για διεκδίκηση ενσήμων λόγω ελλιπούς ή μη ασφάλισης υποβάλλεται μέσω των Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών του e ΕΦΚΑ στην ενότητα «Μισθωτοί» και συγκεκριμένα μέσω της υπηρεσίας «Καταγγελία εργαζόμενου, Δήλωση Απασχόλησης».
Σε περίπτωση αδυναμίας πρόσβασης στις Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες, μπορείτε να υποβάλλετε την καταγγελία σας εγγράφως στο ΠΕΚΑ που έχει τη χωρική αρμοδιότητα ελέγχου του τόπου απασχόλησής σας.
Για την εμφάνιση του κειμένου πατήστε εδώ
2Υπάρχει προθεσμία για την υποβολή καταγγελίας λόγω ελλιπούς ή μη ασφάλισής μου;
Για να θεωρηθεί εμπρόθεσμη μία Καταγγελία - Δήλωση Απασχόλησης για την ασφαλιστική σας τακτοποίηση, θα πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός 12 μηνών μετά την αποχώρησή σας από την εργασία ή την απόλυσή σας από τον εργοδότη. Σε αντίθετη περίπτωση, η υποβολή θεωρείται εκπρόθεσμη και δύναται να απορριφθεί για τυπικούς λόγους από τον Φορέα.
Για την εμφάνιση του κειμένου πατήστε εδώ
3Ποια στοιχεία του εργοδότη είναι απαραίτητα για την υποβολή καταγγελίας – δήλωσης απασχόλησης;
Για να υποβάλλετε καταγγελία κατά επιχείρησης θα πρέπει να γνωρίζετε τον αριθμό φορολογικού μητρώου της, ενώ αν η καταγγελία σας αφορά σε οικοδομοτεχνικό έργο θα πρέπει να γνωρίζετε το ονοματεπώνυμο ή την επωνυμία του ιδιοκτήτη ή του αναδόχου εργολάβου και την ακριβή διεύθυνση του έργου.
Επιπλέον, για δική σας διευκόλυνση μπορείτε να υποβάλλετε καταγγελία χρησιμοποιώντας τον σχετικό Αριθμό Μητρώου Εργοδότη ΑΜΕ ή τον Αριθμό Μητρώου Οικοδομοτεχνικού Έργου ΑΜΟΕ. Σε αυτή την περίπτωση τα υπόλοιπα στοιχεία του εργοδότη θα συμπληρωθούν αυτόματα.
Για την εμφάνιση του κειμένου πατήστε εδώ
4Μπορώ να υποβάλω στον e ΕΦΚΑ καταγγελία για μη καταβολή δεδουλευμένων;