ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

                                                                                                                              Αθήνα, 16/4/2024
                                                           

   ΔΕΛΤΙΟ  ΤΥΠΟΥ


e-ΕΦΚΑ: Με υποψηφιότητα για το «ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΑΛΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ 2024», στο Περιφερειακό Φόρουμ Κοινωνικής Ασφάλισης για την Ευρώπη που διοργανώνει ο ISSA στο Πόρτο της Πορτογαλίας


Ο Διοικητής του e-ΕΦΚΑ Δρ. Αλέξανδρος Βαρβέρης και αντιπροσωπεία στελεχών του Φορέα, μετέχουν στις εργασίες του Περιφερειακού Φόρουμ Κοινωνικής Ασφάλισης για την Ευρώπη, που διοργανώνει η Διεθνής Ένωση Φορέων Κοινωνικής Ασφάλισης (ISSA), στο Πόρτο της Πορτογαλίας, διεκδικώντας με αξιώσεις το  «ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΑΛΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ 2024».
Η ψηφιοποίηση του e-ΕΦΚΑ που συμβάλλει καθοριστικά, στην άμεση εξυπηρέτηση των πολιτών, στην ασφάλεια των διαδικασιών, στην προστασία των προσωπικών δεδομένων και στην παρακολούθηση του διοικητικού έργου, αξιολογείται πλέον και σε διεθνές επίπεδο από τη Διεθνή Ένωση Φορέων Κοινωνικής Ασφάλισης (ISSA).
Η Διεθνής Ένωση Φορέων Κοινωνικής Ασφάλισης (ISSA), είναι ο κορυφαίος διεθνής οργανισμός για ιδρύματα, κρατικές υπηρεσίες και φορείς που σχετίζονται με την κοινωνική ασφάλιση. Ιδρύθηκε το 1927, όταν στο πλαίσιο της 10ης Διεθνούς Διάσκεψης για την Εργασία, που συνεδρίασε στη Γενεύη, μια ομάδα αντιπροσώπων αποφάσισε να σχηματίσει μια διεθνή ένωση με σκοπό την ανάπτυξη, την ενίσχυση και τη διάδοση του θεσμού της ασφάλισης σε όλο τον κόσμο. Σήμερα η ISSA αριθμεί περισσότερα από 320 μέλη (φορείς κοινωνικής ασφάλισης), σε περισσότερες από 160 χώρες.
Η Διεθνής Ένωση Φορέων Κοινωνικής Ασφάλισης (ISSA), προωθεί την αριστεία και τη χρηστή διοίκηση στην κοινωνική ασφάλιση, μέσω επαγγελματικών κατευθυντήριων γραμμών (πολιτικές), εξειδικευμένων γνώσεων και υπηρεσιών υποστήριξης. Απώτερος στόχος της ISSA, είναι η συνδρομή των μελών της, ώστε να αναπτύξουν δυναμικά συστήματα κοινωνικής ασφάλισης και αποτελεσματικές πολιτικές σε παγκόσμιο επίπεδο.
Ο e-ΕΦΚΑ, έχει διανύσει μεγάλη και αξιοζήλευτη πορεία τα τελευταία χρόνια, καθώς από «ουραγός» στην εξυπηρέτηση των πολιτών, αναφορικά με το χρόνο ανταπόκρισης και επίλυσης των αιτημάτων τους, έχει μεταμορφωθεί σε πρότυπο οργανισμού του δημοσίου. Γεγονός που καταδεικνύεται πλέον από τα επίσημα στοιχεία των ετήσιων εκθέσεων του Συνηγόρου του Πολίτη, τα οποία αποτυπώνουν για το 2023, μείωση κατά 40% των αναφορών για ζητήματα κοινωνικής ασφάλισης σε σχέση με το 2022. 
                                       

Από την Διοίκηση του e-Ε.Φ.Κ.Α

-
 

-