Αθήνα, 9/2/2022
Καλύτερη εξυπηρέτηση ασφαλισμένων και συνταξιούχων του τ.ΕΤΑΑ και τ.ΕΤΑΠ-ΜΜΕ μέσω των νέων Τοπικών διευθύνσεων
Στις νέες Τοπικές Διευθύνσεις του τόπου κατοικίας που έχουν συσταθεί απευθύνονται πλέον οι ασφαλισμένοι του τέως ΕΤΑΑ και τ.ΕΤΑΠ-ΜΜΕ στο πλαίσιο της βελτίωσης της εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων, συνταξιούχων και εργοδοτών, της ταχύτερης διεκπεραίωσης των υποθέσεών τους αλλά και της επιτάχυνσης της έκδοσης των συνταξιοδοτικών τους αιτημάτων.
Ενημέρωση σχετικά με τις χωρικές αρμοδιότητες των Τοπικών Διευθύνσεων οι ανωτέρω ασφαλισμένοι μπορούν να λαμβάνουν μέσω του τηλεφωνικού κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών 1555 που προσφέρει άμεση, έγκυρη και φιλική εξυπηρέτηση στους πολίτες, οι οποίοι θα μπορούν να καλούν χωρίς χρέωση, 24 ώρες το 24ώρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες το χρόνο, με ελάχιστο χρόνο αναμονής.
Όσον αφορά στην αρμοδιότητα εξυπηρέτησης των υπαγόμενων προσώπων στην ασφάλιση του τ.ΕΤΑΑ και τ.ΕΤΑΠ-ΜΜΕ για θέματα Παροχών σε Είδος αρμοδιότητας της Γενικής Διεύθυνσης Παροχών & Υγείας ισχύουν όσα προβλέπονται στο Γενικό Έγγραφο 34300-24.01.2022 (https://www.efka.gov.gr/el/egkyklioi-kai-genika-eggrapha/geniko-eggrapho-34300-24012022).
Με την σύσταση των ανωτέρω Τοπικών Διευθύνσεων επιτυγχάνεται ενιαίος τρόπος λειτουργίας των υπηρεσιών του e-ΕΦΚΑ, καλύτερη οργάνωση και αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού με χρήση όλων των σύγχρονων τεχνολογικών μέσων, καθώς και σημαντική εξοικονόμηση πόρων, μέσω της μείωσης των λειτουργικών εξόδων του.
Από τη Διοίκηση του e-ΕΦΚΑ