Αθήνα, 7 Αυγούστου 2018
Η Διοίκηση του ΕΦΚΑ, ανταποκρινόμενη άμεσα στην ανάγκη διευκόλυνσης των καθημερινών συναλλαγών των πληγέντων με τον Φορέα, θέτει σε λειτουργία ειδική ηλεκτρονική πλατφόρμα για την υποβολή, με ψηφιακή μορφή, όλων των αιτήσεων που αφορούν σε παροχές-βοηθήματα του Φορέα προς τους πυρόπληκτους.
Παράλληλα, εξακολουθεί η διάθεση έντυπων αιτήσεων για όσους επιθυμούν να υποβάλλουν τα αιτήματα σε έντυπη μορφή, μέσω φυσικής παρουσίας στα υποκαταστήματα.
Θεωρείται αυτονόητο ότι και οι δύο μορφές των αιτημάτων θα διαχειρισθούν εκ μέρους των υπηρεσιών του ΕΦΚΑ με ιδιαίτερη ευαισθησία και κατά προτεραιότητα, όπως αρμόζει στην αντιμετώπιση δυσχερών καταστάσεων.
Αξίζει να επισημανθεί, ότι κυρίαρχος προσανατολισμός του Φορέα παραμένει η συνεχής και διαρκής βελτίωση των υπηρεσιών και των παροχών του προς τους πολίτες και η απλούστευση των διαδικασιών.
Για είσοδο στην ηλεκτρονική υπηρεσία πατήστε το ακόλουθο link:
Ηλεκτρονική Υποβολή Αίτησης - Υπεύθυνης Δήλωσης για τις Παροχές του ΕΦΚΑ στους κατοίκους των περιοχών της Περιφέρειας Αττικής που επλήγησαν από τις πυρκαγιές στις 23 και 24 Ιουλίου 2018
Σχετικά links:
Γενικές Οδηγίες Συμπλήρωσης της Αίτησης/Υπεύθυνης Δήλωσης
Μέτρα ΕΦΚΑ για τη στήριξη των κατοίκων στις πληγείσες από τις πυρκαγιές περιοχές της Περιφέρειας Αττικής στις 23 και 24 Ιουλίου 2018