ANAKOINΩΣΗ

Αθήνα, 10/4/2025

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 

Επικοινωνία του κοινού με υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ στη Θεσσαλονίκη

Η Διοίκηση του e-ΕΦΚΑ ενημερώνει ότι, λόγω τεχνικής βλάβης στο τηλεφωνικό κέντρο του κτηρίου επί της οδού Αριστοτέλους 15-17, όπου στεγάζονται υπηρεσίες του Φορέα (συγκεκριμένα: η Τοπική Διεύθυνση Α΄ Θεσσαλονίκης, η Διεύθυνση Γ' Απονομής Συντάξεων, η Υποδιεύθυνση Συντάξεων Αναπηρίας, Ατυχημάτων και Αποκατάστασης, καθώς και η Διεύθυνση Ασφάλισης & Β΄ Απονομής Διεθνών Συντάξεων Βορείου Ελλάδος), έχει προσωρινά διακοπεί η δυνατότητα τηλεφωνικής επικοινωνίας με το κοινό.


Μέχρι την αποκατάσταση της τηλεφωνικής επικοινωνίας, οι συναλλασσόμενοι μπορούν να οι συναλλασσόμενοι έχουν τη δυνατότητα να απευθύνονται στο ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών 1555, που προσφέρει άμεση, έγκυρη και φιλική εξυπηρέτηση στους πολίτες, καλώντας χωρίς χρέωση, 24 ώρες το 24ώρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες το χρόνο, με ελάχιστο χρόνο αναμονής.

 

Από τη Διοίκηση του e-ΕΦΚΑ