Αθήνα, 17/1/2025
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Επικοινωνία του κοινού με την Τοπική Διεύθυνση
Α’ Δυτικής Αττικής (Ελευσίνα)
Η Διοίκηση του e-ΕΦΚΑ ενημερώνει ότι λόγω βλάβης στο server δεν είναι προσωρινά δυνατή η λειτουργία του ΟΠΣ στην Τοπική Διεύθυνση Α’ Δυτικής Αττικής (Ελευσίνα).
Μέχρι την αποκατάσταση της λειτουργίας του, η επικοινωνία των ασφαλισμένων θα γίνεται μέσω του ενιαίου τηλεφωνικού κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών 1555, που προσφέρει άμεση, έγκυρη και φιλική εξυπηρέτηση στους πολίτες, καλώντας χωρίς χρέωση, 24 ώρες το 24ώρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες το χρόνο, με ελάχιστο χρόνο αναμονής.
Καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια για την αποκατάσταση της βλάβης το συντομότερο δυνατόν.
Από τη Διοίκηση του e-ΕΦΚΑ