ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Αθήνα, 10 Ιουνίου 2022

Επικοινωνία με τις οργανικές μονάδες του e-ΕΦΚΑ στην Κεντρική Μακεδονία


Η Διοίκηση του e-ΕΦΚΑ ενημερώνει ότι λόγω βλάβης του τηλεφωνικού κέντρου στο κτήριο επί της Αριστοτέλους 15-17 στη Θεσσαλονίκη και μέχρι την αποκατάσταση της λειτουργίας του, η επικοινωνία των ασφαλισμένων που εξυπηρετούνται από τις οργανικές μονάδες της Κεντρικής Μακεδονίας (ΠΥΣΥ Κ. Μακεδονίας, Τοπική Διεύθυνση Α΄Θεσσαλονίκης, Δ/νση Γ΄ Απονομής Συντάξεων, Υποδ/νση Συντάξεων Αναπηρίας, τ Ατυχημάτων και Αποκατάστασης, Δ/νση Ασφάλισης, Β΄Απονομή Συντάξεων, Διεθνών Συντάξεων Βορείου Ελλάδος)  θα γίνεται είτε μέσω του ενιαίου τηλεφωνικού κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών 1555, που προσφέρει άμεση, έγκυρη και φιλική εξυπηρέτηση στους πολίτες, καλώντας χωρίς χρέωση, 24 ώρες το 24ώρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες το χρόνο, με ελάχιστο χρόνο αναμονής. 

Καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια για την επίλυση του προβλήματος το συντομότερο δυνατόν.

Από τη Διοίκηση του e-Ε.Φ.Κ.Α.