Αθήνα, 1η/6/2022
Επικοινωνία του κοινού με την Β΄Τοπική Διεύθυνση Αχαΐας
Η Διοίκηση του e-ΕΦΚΑ ενημερώνει ότι λόγω βλάβης του ΟΤΕ στο τηλεφωνικό κέντρο της Β΄ Τοπικής Διεύθυνσης Αχαΐας και μέχρι την αποκατάσταση της λειτουργίας του, η επικοινωνία των ασφαλισμένων θα γίνεται είτε μέσω του ενιαίου τηλεφωνικού κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών 1555, που προσφέρει άμεση, έγκυρη και φιλική εξυπηρέτηση στους πολίτες, καλώντας χωρίς χρέωση, 24 ώρες το 24ώρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες το χρόνο, με ελάχιστο χρόνο αναμονής, είτε μέσω του e-mail: td.bachaias@efka.gov.gr;
Καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια για την επίλυση του προβλήματος το συντομότερο δυνατόν.
Από τη Διοίκηση του e-ΕΦΚΑ