ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Αθήνα,  6/4/2022

Επικοινωνία του κοινού με την Τοπική Διεύθυνση Α΄ Δυτικής Αττικής 
(με έδρα την Ελευσίνα)

Η Διοίκηση του e-ΕΦΚΑ ενημερώνει ότι λόγω βλάβης του ΟΤΕ στο τηλεφωνικό κέντρο της Τοπικής Διεύθυνσης Α΄ Δυτικής Αττικής (με έδρα την Ελευσίνα) και μέχρι την αποκατάσταση της λειτουργίας του, η επικοινωνία των ασφαλισμένων θα γίνεται είτε μέσω του ενιαίου τηλεφωνικού κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών 1555, που προσφέρει άμεση, έγκυρη και φιλική εξυπηρέτηση στους πολίτες, καλώντας χωρίς χρέωση, 24 ώρες το 24ώρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες το χρόνο, με ελάχιστο χρόνο αναμονής.

Από τη Διοίκηση του e-ΕΦΚΑ