Αθήνα, 6/4/2022
Επικοινωνία του κοινού με την Τοπική Διεύθυνση Α΄ Δυτικής Αττικής
(με έδρα την Ελευσίνα)
Η Διοίκηση του e-ΕΦΚΑ ενημερώνει ότι λόγω βλάβης του ΟΤΕ στο τηλεφωνικό κέντρο της Τοπικής Διεύθυνσης Α΄ Δυτικής Αττικής (με έδρα την Ελευσίνα) και μέχρι την αποκατάσταση της λειτουργίας του, η επικοινωνία των ασφαλισμένων θα γίνεται είτε μέσω του ενιαίου τηλεφωνικού κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών 1555, που προσφέρει άμεση, έγκυρη και φιλική εξυπηρέτηση στους πολίτες, καλώντας χωρίς χρέωση, 24 ώρες το 24ώρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες το χρόνο, με ελάχιστο χρόνο αναμονής.
Από τη Διοίκηση του e-ΕΦΚΑ