ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Αθήνα,  9/3/2022

Επικοινωνία του κοινού με την Τοπική Διεύθυνση e-ΕΦΚΑ Γ΄ Κεντρικού Τομέα Αθήνας (Κεραμεικός)


Η Διοίκηση του e-ΕΦΚΑ ενημερώνει ότι λόγω τεχνικής βλάβης του ΟΤΕ έχει διακοπεί η λειτουργία τόσο της τηλεφωνικής επικοινωνίας όσο και των ηλεκτρονικών συστημάτων ΙΚΑ ΝΕΤ και ΣΥΖΕΥΞΙΣ στην Τοπική Διεύθυνση e-ΕΦΚΑ Γ΄ Κεντρικού Τομέα Αθήνας (Κεραμεικός). 

Μέχρι την αποκατάσταση της λειτουργίας του, η επικοινωνία των ασφαλισμένων θα γίνεται μέσω του ενιαίου τηλεφωνικού κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών 1555, που προσφέρει άμεση, έγκυρη και φιλική εξυπηρέτηση στους πολίτες, καλώντας χωρίς χρέωση, 24 ώρες το 24ώρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες το χρόνο, με ελάχιστο χρόνο αναμονής. 

Σε περίπτωση που αφορά σε επείγουσες υποθέσεις, οι συναλλασσόμενοι μπορούν να απευθύνονται στις όμορες μονάδες: Τοπική Διεύθυνση e-ΕΦΚΑ Α΄ Κεντρικού Τομέα Αθήνας με έδρα την Αθήνα (Σύνταγμα), Τοπική Διεύθυνση e-ΕΦΚΑ Δ΄ Κεντρικού Τομέα Αθήνας με έδρα την Αθήνα (Πατήσια), Τοπική Διεύθυνση e-ΕΦΚΑ ΙA' Κεντρικού Τομέα Αθήνας (Ν. Κόσμος), Τοπική Διεύθυνση e-ΕΦΚΑ Η΄ Κεντρικού Τομέα Αθήνας με έδρα τη Δάφνη. 

Όσον αφορά στα προγραμματισμένα ραντεβού με την Τοπική Διεύθυνση e-ΕΦΚΑ Γ΄ Κεντρικού Τομέα Αθήνας, οι πολίτες ενημερώθηκαν εγκαίρως για την αναβολή τους και θα υπάρξει νέα πληροφόρηση για την ημερομηνία διεξαγωγής τους.

Καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια για την αποκατάσταση της βλάβης το συντομότερο δυνατόν.

Από τη Διοίκηση του e-ΕΦΚΑ